Missie-visie-waarden workshop.

Staan alle neuzen in dezelfde richting? Met een missie-visie-waarden workshop weet je waar je als bedrijf naartoe wil, en hoe je daar geraakt.

Missie, visie en bedrijfswaarden.

Je stelt jezelf soms de vraag: wat is de missie van ons bedrijf? Wat proberen we nu eigenlijk te bereiken? Waar willen we binnen 3 tot 5 jaar staan? Op basis van welke bedrijfswaarden willen we denken, handelen en beslissingen nemen?

Georges begeleidt bedrijven op basis van zijn jarenlange bedrijfservaring in het uittekenen van deze lijnen. Daarnaast ondersteunt hij teams bij het definiëren van een teamcharter van efficiënte samenwerking.

Voordelen.

Externe visitekaartje

In eerste instantie zijn je missie en de visie een extern visitekaartje. Ze maken onmiddellijk duidelijk waar je als bedrijf voor staat en wat de meerwaarde van jouw bedrijf is. Het is een onmisbaar instrument voor je positionering als organisatie.

Interne focus

Een sterk geformuleerde missie, visie en bedrijfswaarden hebben, zorgt voor een houvast bij het nemen van strategische beslissingen. Het brengt focus bij de medewerkers en stimuleert doeltreffende samenwerkingen in teamverband met de focus op een bepaald doel.

Georges Anthoon brengt jouw missie, visie en waarden in kaart.

Met meer dan +35 jaar ervaring als HR-directeur bij gerenomeerde bedrijven als Shell, PwC, Vinçotte, Belgacom en AXA is Georges de man op de juiste positie.

Sinds 2011 coacht hij executies, senior managers, high potentials en teams in hun zoektocht naar duurzame professionele en persoonlijk groei – zowel in België als in het buitenland. Nederlands, Engels of Frans; Georges helpt je in jouw taal.

+ 0
jaar ervaring
+ 0
uren coaching gegeven
0
Trends Top 500 klanten